1h träning

Hallå där ute i den berömda holken. Hoppas att allt är toppen med dig. Nu är man igång igen med ett pass medelgympa efter uppehåll på 2 veckor.

Vi fick hoppa, studsa, göra armhävningar, benböj osv. Vi höll på i över en timma. Det är kul att träna i grupp eftersom det känns att man gör någonting tillsammans och samtidigt. Ensam skulle jag inte få för mig att träna någonting, men i grupp såhär går det bra. Passet som jag var på heter medelgympa och är ca en timma långt.

Vad är medelgympa?

Medelintensivt gympapass med extra knorr. Vi tränar kondition, styrka, rörlighet och enklare koordination innan vi varvar ner, stretchar och avslutar med en kort avslappning. Musiken lägger grunden och rörelseglädje är ledstjärnan.

Stanna hemma vid minsta symptom på förkylning. Tvätta alltid händerna före och efter passet. Ha gärna med en egen dyna. Handsprit finns på i alla fall medelgympapasset.

Vill du träna med Korpen och bor i närheten av Timrå eller i Timrå. Spana in hemsidan här.

Hoppas att du haft en fin kväll med allt du tagit dig för. Ta hand om dig, så hörs vi snart igen.

Gillar

Kommentarer